P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

oh my SuJu

جند تا عکسه خوشملللللللللللللل

از گروهمون بذارم

البته اوپپاها تاکید کردن بدون اجازشون حق آپ ندارمممم

اما ولشون کن

من کی حرف سوجو رو گوش کردم که این دومیش باشه

اما باید زود برم تا توکی نیومده

ببینه منو wedgietariant.gif : 33 par 50 pixels. اینجوری آویزونم میکنهههههه



نمیدونم چرا توکی همیشه عقبه huhsmileyf.gif : 19 par 20 pixels.

مگه لیدر نیس؟؟



اوفییییییییی

خو من عاشقتم پیر پسره من pinkhandcuffsf.gif : 43 par 32 pixels.



من واقعا دلم میخواد بدونم نفر آخر از چپ ردیف بالا کیه؟؟

چرا ساز مخالف میزنه؟؟؟

اگه چولیِ منه که اشکال نداره

اما اگه بقیه اعضان :  


sorrowsmiley1.gif : 44 par 30 pixels.

وایییی

فقط وای

outofplace.gif : 105 par 28 pixels.

اینا چی بودن ----> چی شدن 



ینی چولی از امشب سوجه دارم

بیچارت میکنم با این عکست من



Super Junior(壁纸4)

آخ آخ عاشق چولیمم تو این عکس



اصلا موی روشن به ووکی اوپپا نمیاد


اوپا تروخدا نخون این متنو. بیانه 

ignoresmiley.gif : 70 par 36 pixels.




وایییییییییی لیدر اومد

ببینه پای نتم میکشتم

فعلا بای بای

زودی میام

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 09:32 ب.ظ

ای من فدایه تو عشقممممممممممممممممممممممم
دستت درد نکنه نفسم عالیه عالیی ... اون عکسایه خوشمل تو حلقممممممممممم
اون کلاهه هم چولیه خودت بود ... سازه مخالف خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
عاغوی ماهم کلاه دارهههههه نفسممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد