P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

سوپر شو 5 . روز اول --- Super show 5 - first day

یه تشکر پدر مادر دار میکنم از اِس اِمِ عزیز


متن پیام اِس اِم :



ینی با تشکر از عمه ی اِس اِم :\ 

مجذوب که نکردن هیچی بدتر دافعه ایجاد کردن.


کی پاپ دیگه به حالت قبل برنمیگرده .همه اینو میخاستن که اینجور شد .


 خود کیوهیون هم جدیدا گفته حس می کنم توجه SM به سوپرجونیور داره کمتر و کمتر میشه و نگران گروهه.
 واقعا هم حق داره. از اول که سوپرجونیور واسه SM ارزشی نداشت الانم داره بدترش می کنه.


عکس های امشب :
سو شو 5 - شب اول



دونگه



کیو - اصلا انتظارشو نداشتم



هیوکجه - هرکی موهاشو درست کرده گنننند زده



هیوکجه - خال کوبی؟؟؟  نه . دیگه زیاده رویه



هیوکجه 




کیو :\


بچه ها ینی ییسسونگ تو کنسرتای بعدی نیست؟ 
@[100004041405758:2048:Neda Kim]  @[100002913311335:2048:Mahsa Kim]


یسونگم که انگاریی سرش کاسه گذاشته بودن موهاشو زدن. 


راستی یسونگ هم وسط اجرا خرده زمین و پاش آسیب دیده

سر آنگ مری یو پاش میلنگیده و از فردا هم قراره نشسته بخونه و نرقصه


مادرشم گفته : میبینید که طرفدارای یسونگ همه بلند قدن. در صورتی که دونگه طرفداراش همه کوتاهن مث خودش


ینی همون مسئله ی سوسکو دیوارو بلورو این حرفا




کانگین خدا وکیلی جذاب شده بود

ینی من سر این یکی کاملا خفه شدم

کاااااااملا



Photo


اینم ووکیِ نازنییینم :((((((((((

بمیرم الهی برات ووکییییییی



الهی بمیری رییسِ اس ام





اینم لینک اجرای نفس گیر سیوون. ووکی. کانگ این و سانگمین


واقعا دلم یه سقفو یه متر طناب میخواد


رقص آهنگ اِلون - سیستار


ینی افتخارمون این بود که وونی هنوز زن نشده بین اینا.

اونم رید به افتخارمون :\


با تشکر از وونی


کمپانی اِس اِم عمه رو ببوس

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 01:25 ب.ظ

بذار من سکوت کنم
به یاده آبرویه از دس رفته شوورم سکوتی میکنم بالا تر از فریاد
ابهتش له شد
خیلی طرفدارا دوسش داشتن خیره سرش حالا اینجوری دیگه عاشقش میشن :|

...... ( و همچنان سکوت )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد