P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

واسه عشقم - دنیای این روزای من

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده

انقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده

دنیای این روزای من درگیر تنهاییم شده

تنها مدارا می کنیم دنیا عجب جایی شده

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن می کنم

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن می کنم

در حسرت فردای تو تقویممو پر می کنم

هر روز این تنهاییو فردا تصور می کنم

هم سنگ این روزای من حتی شبم تاریک نیست

اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست  

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن می کنم

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن می کنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن می کنم

دنیای این روزای من همقد تن پوشم شده

انقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده

دنیای این روزای من درگیر تنهاییم شده

تنها مدارا می کنیم دنیا عجب جایی شده


2ee7ed47dd42dfc0d18a9954fcf36b7f_large

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

اگه میدونستم اینجوری میشه سرم رو هم که میبریدن نمیرفتم
بدونه تو دیشب دق کردم
هزار بار خودم رو لعنت کردم
هم واسه گفتنش هم واسه ترک کردنت
گوره بابای ناراحتیه اونا من باید میموندم به اونا چه مربوط

هیااااااااااا
نمیخوام تورو ازم بگیرن

باید همیشه تصمیم درستو بگیری
ناراحتی چند لحظه ای رفع میشه
اما اگه اونا نذارن ماها دیگه با هم باشیم . . . .
میدونی که؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد