P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

برایه نفسم که دوباره ازم دور شد :((


کـی بـبـیـنـم چـهـره زیـبــای دوسـت؟کـی بـبـویم لـعـل شـکـرخـای دوسـت؟

کــــی درآویـــزم بــــه دام زلـــف یـــار؟
کی نهم یک لحظه سر بر پای دوست؟

کی بـرافشانم بـه روی دوسـت جـان؟
کی بـگیرم زلف مشک آسـای دوسـت؟

این چـنین پـیدا، ز ما پـنهان چـراسـت؟
طـلـعـت خـوب جـهـان پـیـمـای دوسـت

همچو چشم دوست بیمارم، کجاست
شـکـری زان لعـل جـان افـزای دوسـت؟

در دل تــنـگــم نـمـی گــنـجــد جــهـان
خـود نگنجـد دشـمن اندر جـای دوسـت

دشـمـنم گـوید کـه: تـرک دوسـت گـیر
مـن بـه رغـم دشـمنان جـویای دوسـت

چــو  شیرین ، والـه و شـیـدا شــدی
دشــمــن ار دیـدی رخ زیـبــای دوســت
نظرات 1 + ارسال نظر
lee ara یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 02:15 ب.ظ

الهی آرامت بمیرههههههههههههههههههههه
نونا دورت بگردم من که نمردم خوشگلم تو غصه بخوری زندگانییی من
همه هستی من
بخدا اگه بذارم یک درصد نبودنمو حس کنی فدای چشمای خوشگل مظلوم آرومت بشم
نونا تو باید حواست به کیومی منم باشه
ناراحت باشی
اون و وونی و دوست پسر کیومی هم ناراحن میشناا؟؟؟

فسقلی خانوم خوشگلم
ناراحتی نکن باشه؟

خدا نکنه همه هستیه مننننن
تو یه خراش به تنت بافته من خودم رو میکشم
چشم همه کسم من قویم قوییییی
اصلا نگرانه کیومی نباش من و وونی و دوس پسرش هواشو داریم
برو عشقم نفسم خوش بگذره ایشالااا
منتظرت میمونم تنها دلخوشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد