P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

زندگیمی...دوریت سخته :((( خیلی



بعد رفتنت عزیزم ، بس که تنهایی کشیدم

قامتم خمیده از بس ، عشقتو به دوش کشیدم

تو غم بی همزبونی ، هی می کشتم لحظه هامو

روی برگ های شعرم ، خالی کردم عقده هامو


خاطرت جمع هر جا باشی ، توی غربت یه کسی هست

خاطراتت زندگیشه ، اون غریبه خاطرت هست

اون که تو هفت آسمونش ، یه ستاره هم نداره

اون منم که دلخوشی شه ، گل من کسی رو داره


خاطرت جمع تو دل من ، تو حسابت پاکه پاکه

این خطای دل من بود ، اون که افتاده به خاکت


توروزهایی که نبودی ، نمی دونی چی کشیدم

صبح تا شب زخم زبون از هر غریبه ای شنیدم

گل من سرت سلامت ، تو که خوش باشی غمم نیست

این همیشه آرزومه ، پس دلیل ماتمم نیست

دیگه از گریه گذشته ، به جنون کشیده کارم

تو که خوشبختی عزیزم ، دیگه غصه ای ندارم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد