P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

واسه مزه ی زندگیم - سلول بی مرز

Tumblr_mk1awpetys1s8klolo1_500_large


غربت یه دیواره بین تو و دستام

یک فاجعست وقتی تنها تو رو می خوام

غربت یه تعبیره از خواب یک غفلت

تصویری از یک کوچ در آخرین قسمت

وقتی ازم دوری از سایه می ترسم

حتی من اینجا از همسایه می ترسم

غربت برای من مثل یه تعلیقه

یک راه طولانی روی لب تیغه

این حس آزادی اینجا نمیرزه

زندون بی دیوار سلول بی مرزه

این حس آزادی اینجا نمیرزه

زندون بی دیوار سلول بی مرزه

وقتی ازم دوری شب نقطه چین میشه  

دیوار این خونه دیوار چین میشه  

وقتی ازم دوری از زندگی سیرم  

دنیا رو با قلبت اندازه می گیرم  

این حس آزادی اینجا نمیرزه

زندون بی دیوار سلول بی مرزه

غربت یه دیواره بین تو و دستام

یک فاجعست وقتی تنها تو رو می خوام

غربت یه تعبیره از خواب یک غفلت

تصویری از یک کوچ در آخرین قسمت

وقتی ازم دوری از سایه می ترسم

حتی من اینجا از همسایه می ترسم

غربت برای من مثل یه تعلیقه

یک راه طولانی روی لب تیغه

این حس آزادی اینجا نمیرزه

زندون بی دیوار سلول بی مرزه

این حس آزادی اینجا نمیرزه

زندون بی دیوار سلول بی مرزه

Tumblr_mk670ubr5o1rexk6fo1_500_large



نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 11:28 ق.ظ

نوناااااااااااااااا :((((((((((((((((
بیا بغلم همین الان :((((((((((((((
ای خدا چرا ما اینقد از هم دوریم
دلامون رو نزدیک کردی دستایه خالیمون رو چی کار کنیم ؟؟؟؟
نونا خودت رو برسون شیرینت داره میمیره :(((

فدات شم شیرینم
نفسم
زود میگذره این چند ماه
من که حالم بده
توام بد باشی که من میمیرم

فنقلی تو سامبه ی منی باید مراقب من باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد