P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

چقد دوست داشتنت خوبههههههههههههههه

چقدر خوبه که تو هستی چقدر خوبه تو رو دارم
چقدر خوبه که از چشمات میتونم شعر بردارم

تو که دلواپسم میشی همه دلواپسیم میره
شاید این واسه تو زوده یا شاید واسه من دیره

واست زوده بفهمی من چرا آواره ی دردم
واسم دیره از این خلوت به شهرعشق برگردم

واسم دیره پشیمون شم چه خوبه با تو شب گردی
واست زوده بفهمی که چه کاری با خودت کردی

نه اینکه بی تو ممکن نیست
نه اینکه بی تو میمیرم

به قدری مسری حالت که دارم عشق میگیرم
همه دلشورم از اینه که عشق اندازه ی حاله
تو جوری عاشقی کن که نفهمم عشق کوتاهه

پ ن: به قدری خوب و مهربونی که ثانیه ای تصور نبودنت دنیا رو روی سرم خراب می کنه... همه دنیامی... می فهمی؟ می دونی چقدر بهت وابستم؟ می دونی؟

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 12:46 ب.ظ

شیرین فدایه تک تک نفسات شه زندگیییییییییییییییییم

دیووونتمممممممممم وااااااایییییییی
بعضی وقتا وقتی دارم بهت فکر میکنم نفسم بند میاد قفسه سینم درد میگیره لبم رو گاز میگیرم .... بعضی وقتا میترسم....وقتی به بودنت فک میکنم اینجوری میشم اگه به نبودت فک کنم...... جون میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد