P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

یه یاری دارم اسمش شیرینه . . . . بله . خیلیم شیرینه


Tumblr_mke6jy1noe1reulfno1_500_large


یه یاری دارم اسمش شیرینه

همیه حرفاش به دل میشینه

یه یاری دارم هیشکی نداره
قشنگی هاشو دنیا نداره

شیرین شیرین عمرم ، شیرین شیرین جونم
شیرین شیرین هربار من دیدمت مردم

نازکن

موهاتو بازکن

تو آسمون قلبم 

حالا پرواز کن

شیرین شیرین عمرم ، شیرین شیرین جونم
.شیرین شیرین هربار من دیدمت مردم

یه یاری دارم اسمش شیرینه
همیه حرفاش به دل میشینه

یه یاری دارم هیشکی نداره
قشنگی هاشو دنیا نداره



خیلی دوست دارم


انقد ازون فکرای هفل هشت نکننننننننن


مارو مرگ هم نمیتونه جدا کنه

خب؟؟

ناپون یوجا نشو

نائه سارانگ

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

چشم نونایه خوشکلم
چشم همه زندگیم
همه دلخوشیم
همه کسم
به خدا دسته خودم نی یه فکر که میاد تو سرم خفم میکنه تا بهت نگم احساس میکنم یه نفسم که تو روز اضافه تر میزنم باید بهت بگم
تنهایی حل کردن مشکلام یکم واسم سخته بیانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد