P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

بدجوری عاشقت شدم

قربون اون نشستن آخه بشررررررررررررررررررررررررررر


مهربون مظلوم من


fe.jpg


با همه عشق وجوونی  
با به دنیا مهربونی 
با زبون بی زبونی 
میخوام اینو خوب بدونی
بد جوری عاشقت شدم 

می دونی عزیز جونی 


پسر چشم آسمونی  


نگاه کن تو عمق چشمام  

تا که از دلم بدونی
بد جوری عاشقت شدم 

آره عاشقت شدم 

قد ریگهای بیابون
قد اون لحظه که خورشید 
می سوزونه تو تابستون
بد جوری عاشقت شدم
میخوام اینو خوب بدونی
بد جوری عاشقت شدم 
بد جوری عاشقت شدم 
بد جوری عاشقت شدم 




نظرات 3 + ارسال نظر
behzad چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 06:15 ب.ظ http://shadmehr-music27.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوب و جالبی داری
خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید
در انتظار نظر زیبای شما هستیم

شیرین یکشنبه 11 فروردین 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

ای جونمممممممممممممممممم اوپایه خوشملممممم
خدا سایت رو از سره نونام نگیره
مهربونممممممم
نونا با اوپام خوش بخت شی ایشالااااااا
پایدار و با دوام مثه ایرااااااان

مامی زهرا دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 05:25 ب.ظ

دختر چشم آسمونی
نگاه کن تو عمق چشمام
تا که از دلم بدونی
بدجوری عاشت شدم
بدجوری عاشقت شدم

من میمیرم واسه متنی که گذاشتی . عالی بود عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد