P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

مای لاولی اوپپاZZZZZZ

یه عسک از اوپاهای مورد علاخممممممممممممممممممممممممممممم


البته اگر توکی اوپپا ببینتش منو میکشه هاااااااااااااا


اما اجکال مداره


میزارم براتون که مث من حال کنیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن


pizap.com13669815301022.jpg


بلای باج شدن عکس روش کلیک راست کنین و open image in a new tab رو بزنین.



معرفی میکنم از راست به چپ:


خط اول : کیم بوم / جونگ ایل وو / تِمین / چانگ مین / کیم س. هیون / جی دراگون (دری  )


خط دوم : لی مین هو ( عجق اسبقم ) / مین هیوک ( جوجوی خاله ) / تائه سیون / یونهو / کیم جون / کیم جائه ووک ( بادی گاردمه )


خط سوم : لی دونگ هائه ( جوجه ی نازو خوشملم ) / اوپپا سیوون / کیوهیو ( همسر عزیزم ) / لیتوک آپا ( لیدرمون ) / سونگ مین (خلگوش منننن) / ریووک ( زرافه ی نفسِ من )



خط چهارم : لی سونگ گی / یسونگ ( باربیی ) / هیوک / کیم هیچول / هانگنگ اوپپا / کانگین اوپپا



خط پنجم : کیبوم ( دندون آدامسی ) / کیم هیون جونگ / پارک جونگ مین (جاااان ) / وویونگ / یانگ هوا / کیم هیونگ جون



نظرات 1 + ارسال نظر
مامی زهرا دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 ساعت 05:47 ب.ظ

خیلی قشنگه عزیز دلم مرسی نفس همشون خوشگلن مخصوصا پسر چشم آسمونی من آپا لیتوکت ;) عاشقه جشفتتونم بد جورررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد