P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

P Super Girls

وبلاگ رسمی P Super Girls

آغوش

آغوشتو به غیر من به روی هیچکی وا نکن

 منو از این دلخوشیها آرامشم جدا نکن 

من برای با تو بودن

پر عشق و خواهشم  

واسه بودن کنارت تو بگو

به هر کجا پر میکشم  

منو تو آغوشت بگیر آغوش تو مقدسه 

بوسیدنت برای من

تولد یک نفسه 

چشمای مهربون تو

منو به آتیش میکشه  

نوازش دستای تو

عادت ترکم نمیشه 

فقط تو آغوش خودم دقدقه هاتو جا بزار 

به پای عشق من بمون

هیچکس و جای من نیار 

مهر لباتو رو تنو

روی لب کسی نزن 

فقط به من بوسه بزن 

به جسم و روح و تن من



من خودمو میکشمممممممم

از دوریِ چویی شیرین

حالا ببینین کِیِ گفتم....



نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین یکشنبه 4 فروردین 1392 ساعت 01:42 ب.ظ

الهی من قربونت برم نونایه خوکلم نگو اینجوری
دلم میگیره هااااا
هزار بار گفتم واسه هیچکس خودت رو اذیت نکن زندگیم حتی من
قول بده دیگه از این حرفا نزنی باشه همه کسم؟

چشم چشم

باشه نفسمممممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد